Friday, November 04, 2005

废话备忘录Vol.II

  1. 几个星期前系我既农历生日,过日既前一晚11点半接近12点,我响sofa上睇睇下电视训着左,结果就静静甘跨越过半夜12点,感觉好平静。
  2. 而大前日却系我既鬼佬生日,过日天气好晴朗,ng会太热亦ng会太冷,蓝天白云,好凉爽,除此之外并mou咩特别,亦mou庆祝,因为礼拜六班小学旧同学经已为我连同另一个寿星仔提早庆祝左。
  3. 甘多位老死,虽然我ng系甘钟意唱K,但我会记住你地既一番心意。
  4. 仲有,多谢你地过晚送既礼物:一樽Martell,三件分别系Giordano,Camel及PDI既T-shirt,一条豹斑T-Back,一个The Nightmare Before Christmas既荷包,同埋一个夹响张生日卡上既Strawberry味道避孕套,再次多谢晒你地。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home